Nejvýraznější osobností zápasu proti Českému Krumlovu byl útočník Jakub Řezníček. Ten dokázal dva góly sám vstřelit, při dalším gólu si jeho střelu do vlastní sítě srazil krumlovský Pliška a na další gól Jakub Řezníček přihrál Jakubu Horovi. Fotbalisté Dynama tak proti diviznímu soupeři nezaváhali a po trochu rozpačitém úvodu nakonec vyhráli s přehledem 4:1.
Jakub Řezníček v akci

Jakube, v zápase s Krumlovem jste prakticky vstřelil tři góly a na jeden jste přihrál. Takže asi spokojenost, že?
To je jasné, že jsem spokojený. V přípravě jsem žádný jiný gól nedal, takže jsem se chtěl právě na Krumlovu střelecky chytit a naštěstí se to povedlo.

Měl jste i další šance. Po gólu především volalo zakončení po přihrávce od Halamy..
Halamič mi to tam dal skvěle a já byl sám před prázdnou bránou. Jenže jsem do toho kopnul špatně a poslal jsem to mimo. Byla to ale jednoznačně velká chyba, z toho gól měl být.

Další vaše velká šance přišla v úplném závěru..
Tam jsem v tom zakončení už neměl dostatek sil. Brankáře jsem chtěl přehodit, ale míč jsem podkopl příliš slabě a poslal jsem to přímo gólmanovi do rukavic. Možná jsem měl ještě přihrávat Kubovi Horovi, ten byl v tu chvíli před prázdnou bránou. Chtěl jsem to ale vyřešit sám a je to škoda, že z toho také nebyl gól.

První gól jste dal z penalty a při druhém vám asi hodně pomohl soupeř. Je to tak?
Asi ano, ale důležité je, že míče skončily v síti a že z toho byly góly. Ten gól na 2:1 byl asi zlomový, ale přesto je velká škoda, že jsme těch branek v zápase nedali více. Šance na to určitě byly. Nakonec z toho byl výsledek 4:1, což proti diviznímu soupeři není mnoho. Nepříjemné bylo to, že jsme prohrávali 0:1. Zbytečně jsme se sami dostali pod tlak a nehrálo se nám dobře.

Oproti sobotě, kdy jste hráli za velkého mrazu, bylo středeční utkání asi příjemnější, že?
To rozhodně. Bylo krásné počasí, úplně jako na jaře. Navíc jsme rádi, že můžeme hrát tady doma na naší suprové umělce, která je podle mě určitě momentálně nejlepší v republice. Je to velká změna oproti zápasům v Berouně, kde je umělka nějaké starší generace a je to hodně znát.